Överraskningar

På bara några dagar har snön smält undan ganska mycket och överraskninga kikar fram..
Jag och Claes prata om att man skulle kunna göra en liten uteplats,
lägga plattor och så utanför dörren i köket och nu när snön smälter så...vipps...det ligger redan plattor där :)
Och igår morse när jag skulle till jobbet så såg jag en plätt av vår gräsmatta, för första gången!
Det har alltså legat snö på marken sen vi flyttade hit, och innan det också ett par månader.
Det känns som att våren snart är här,
visst finns det mycket snö kvar än men fortsätter det i den här takten så är marken bar om en vecka eller två :)
Hörde att det skulle snöa idag men det bryr vi oss inte om i sånna fall :P
Även uteplatsen på baksidan är snart snöfri så nästa dag solen kikar fram o jag är hemma så ska jag sätta mig där o glassa.

Claes är på jobbet, först jobba vi om varandra nästan hela veckan och sen när helgen äntligen börjar närma sig så ska jag jobba lördag o han söndag.. men men sånt e de..
Igår kväll va i alla fall vi och ett gäng till hos Robin och Emmelie..Spelade poker och hade det gött..
Jag satt vid dataorn med Jamelia och Tindra, vi kollade på Pingu. hehe..
Och när lilla Felicia satt i sin lilla stol o kolla på mig med stora ögon o ett leende så smälte man ju :P

Precis innan vi skulle åka så kom en man o sålde teckningar, i vanliga fall så kommer dom med en liten snyfthistoria och vill sälja fula bilder men han va jättetrevlig, och hade faktiskt riktigt snygga tecknigar =)
Så vi köpte två stycken, vet inte vart dom ska sitta än bara..
En indian och ett par skor..

Jag har varit sugen på att måla nu ett tag men inte blivit av, har nog mina färger o grejer hos mamma och så är hobbyrummet (som jag tänkt ha som sy-målar-pyssel-rum) fullt med saker.

Nu frågar magen efter frukost, så är väl dags att ge den.
Sen kommer Marie och ska få sin födelsedagspresent, en helkroppsmassage =)
Ha de fint!


Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

läste detta nyss å plötsligt längtar min kropp efter massage så jag blir alldeles svag!



Vill ha dig här nu lillasyster!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0