Onsdag?


Jag har nog börjat tappa greppet om veckodagarna, blandar ihop dom :P
I alla fall onsdagar och torsdagar, får väl börja lära om mig =)

Sitter och väntar på Claes, dels för att jag är hungrig och vill ju inte äta före honom,
också för att jag inte träffat honom sen kl 5.00 igår morse..
så tråkigt när vi jobbar om varandra, men det kanske är bra...ibland :P
Ska jobba även imorgon 15-11.30 så då blir det samma sak igen..
men jag är glad att jag får jobba! =)

Det ligger en tvätt nere i maskinen som väntar på att bli upphängd...
den kan gott vänta lite till tycker jag.

Idag skiner inte solen som den gjort senaste veckan men det va bara -2 ute, så det går åt rätt håll =)
Satt på baksidan igår med Marie o jag blev lite fräknig på nosen, solen tar nog bra nu..

I helgen ska nog jag o syster Cissi åka en sväng till Ikea, Örebro.
Om det blir av så ska jag köpa handtag/knoppar till köksluckorna/lådorna,
kanske nåt snyggt tyg så jag kan sy mig en gardinkappa..
..hmm..ja alltid blir det nåt onödigt me.




Jag funderar på om jag skulle bli riktigt korthårig snart.. som på bilden men på båda sidorna...typ snagg..
har jag velat göra såå länge så kanske blir av fram åt våren, eller? jao..

Va med Marie in till frisören förra vecka, hon vågade knappt klippa 5 cm
men det slutade med att hon klippte minst 15 cm,
det blev riktigt bra och det är fortfarande långt!

Själv klippte jag Claes fär ett par veckor sen, det blev riktigt bra,
kanske skulle öppna frisörsalong i rummet brevid massagerummet ;)
Haha.. tror inte det va..

Nej nu ska jag nog börja med maten så får Claes
äta när han kommer hem vare sig han vill eller inte :P
Blir nog fetaostsås o pasta.. Mmmmumms ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0