Ompysslad

Igår när Claes kom hem från jobbet blev jag ompysslad
med glasstårta,  halstabbletter o kramar =)
Aldrig fel att bli lite bortskämd när man är sjuk.
Idag känner jag mig mycket piggare men halsen är fortfarande hemsk.
När jag kollar ner i den så ser det ut som att det sitter ett monster o gömmer sig där nere.

Åhh vad jag skulle vilja ta ett varmt låångt skönt bad nu,
badkaret står o skriker efter mig men vi kan ju knnappt fylla upp
diskhon med varmt vatten så det är väl bara att glömma att det skulle gå att fylla upp badkaret.
Nån gång i framtiden vill jag ha ett riktigt läckert stort badkar =)
Eller jag skulle ju inte tacka nej till ett nu heller men finns lite annat att prioritera först.

Nu ska jag nog ta mig en kopp te och kanske tvinga i mig en macka också.


Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

http://www.nogg.se/blogg.asp?idBlogg=1013821&intShowMenu=&idHomepage=104019&idBloggCategory=113569



Ett blogginlägg för er!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0