Nytt försök

Gick inte så bra för mig igår va det gäller att ha koll..
kom till jobbet klockan 13, började städa och fixa tvätt..
Kikade i boken vilka tider jag ska jobba resten av veckan..
men då får jag syn på att jag inte ens ska vara på jobbet..
Antingen sa the cheef fel dag till mig eller så hade jag bara förvirrat mig o blanda ihop veckans alla dagar.
Så idag gör jag ett nytt försök...=) 13-21 är det jobb som gäller idag.

Har börjat använda wii fit nu igen.. tänkte att om man tränar lite yoga/muskler en halvtimme om dagen,
åtminstonde några dagar i veckan, kan va nyttigt o kännas bra..
får se om jag lyckas vara duktig :)

(Hmmmm varför kan jag inte lägga in bilder??? )

Marie va här en sväng innan hon begav sig till Mariaskolan.
Vi fikade lite o prata.
Bestämde att jag nog följer med henne o susanne till Skövde imorgon,, är ju trots allt ledig.
Hade funderingar på att åka upp en sväng till Örebro för att hälsa på lite folk men tror inte det blir så.

Nu är det dags att jag gör mig i ordning för jobbet.
Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0