Lördag kväll

Sitter på jobbet.. alla har lagt sig så jag väntar bara på att klockan ska bli 23 så kan jag också krypa ner, förhoppningsvis =) Kan roa mig med att skriva i lönelistan under tiden..
Älsklingen o många fler är iväg o bowlar ikväll, det hade varit riktigt kul att vara med!!
Men jag är glad att jag får jobba också. 

Ikväll har vi sett på Rännstensungar, såg den ju väldigt nyss men den va bra ändå =)

Har varit pigg hela dagen, beror nog på det fina vädret men jag tror också att det beror på att jag
försöker va lite nyttig o föröker hålla igång..
kan också bero på att jag sov väldigt gott i natt..
Och det där med att jag vart nyttig kanske inte stämmer 100%,
åt en skål chokladpudding här ganska så nyssens, hihi...

Tror det får bli lite läsning innan jag somnar sen, tycker om att läsa men det blir inte så ofta..
Tar en evighet för mig att komma igenom en liten bok.
Men nu har jag börjat läsa "Veronika bestämmer sig för att dö" med Paulo Coelho,
än så länge verkar den bra.. han är ju en bra författare så hoppas resten av boken också är bra =)

NattiNatti.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0