Löördagsmyys

Idag har jag varit på en IKEA/Marieberg-tripp med Cissi..
Vi handlade inte mycket någon av oss men det vi köpte va toppen =)
(Synd bara att det jag skulle köpa inte fanns kvar:( )
Stannade till hos Cissi o Erik innan jag begav mig hem till Skagersvik City,
på en bull-fika.
Trevligt sällskap o gott va det..
Och sällskapet fick mig att bli sugen på att läsa konstskolan i Skövde,
många gånger jag haft tanken att läsa nåt sånt men aldrig kommit till skott..
men kanske, kanske inte. Kan ju i alla fall kika på det =)

Snart kommer Anna,Linnea,Cissi,Erik,Helena, Kankse David o Kankse Angelika.
Då blir det Lördaagsmyys nanannanna...
Men Claes tyckte att det lät mer lockande med hockey tydligen
så han går miste om vårt trevliga sällskap. O vi om hans..
Men hockey:n ska väl inte vara hela kvällen, bara nästan.

Nu säger min mage till mig att den börjar bli tom,
verkar inte nöja sig med en Max-green-burgare.
Va i och för sig kankse 5-6 timmar sen jag bjöd magen på den.
Så innan jag kosrkar (skruvar) upp vinflaskan får det nog bli mat.
Tror dom andra sitter hos mamma o smaskar i sig nåt gott nu.

Ne nu ringde Annapanna o fråga om hon skulle köpa med nåt O JA det ville jag =)
Hon kom med den braiga idén att vi slänger ihop en fetaostpaj när dom kommer,
mmmmmummms =)
Nu ringde hon igen 3min senare o frågade igen vad det va hon skulle köpa med sig..
inte lätt att vara gammal :P



Ha en bra lördagskväll alla för det har jag tänkt att ha!






Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Haha, inte lätt att va gammal å gråhårig menade du väl?



Tack för en supertrevlig lördagskväll/natt/söndagförmiddag hos er!



Å vilket fys-pass det blev också!



Lovu U!



Kramix

2010-03-15 @ 08:40:10
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0