Löördag

Ute regnar det en jädra massa.. så snön är nog borta snart.
Jag ska snart hoppa in i inneregnet för att bli lite ren inför kvällen..
ska på inflyttning/födelsedagsfest hos Cina o Viktor.
O så ska jag ha på mig min nya snygga klänning =)
Om jag inte hinner ångra mig, känner just nu mest för mjukisbyxor o soffa.

Igår blev det en sväng till Karlskoga för att kika på ny mobil till mig o lämna in Claes mobil.
Min for i backen så jag har tejpat ihop den, men jag har svårt att bestämma mig för vad jag ska skaffa.
Känns inte som nåt jag vill lägga pengar på nu, men det får bli så.

Ne nu blir det duschen. . .
Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Hej älskade syster. Hoppas du haft en bra helg! Jobbar du i påsk? Vet inte om vi kommer någon av påskdagarna men kanske.... Kramar om!!!

2010-03-29 @ 07:32:01
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0