Ledig!

Idag är jag ledig och Claes åkte just till jobbet, alltså är jag både ledig och ensam hela dagen..
Kanske skulle passa på att göra lite nytta då.
Får göra som syster BlondinAnna sa,
göra en bocka-av-lista..
så blir man lite motiverad för varje gång man kan bocka av nåt.

Just nu är jag inne i den perioden på månaden där både mage och
huvud skriker efter Ibum..Metin..Ibum..Metin...:P
Sånna dagar kan man vara lite lättirriterad också,
t.ex. om sin älskling är hemma o man har inte setts i vaket tillstånd på hela veckan,
så sätter han sig vid datan o spelar nåt tråkigt svampspel på morgonen istället
för att passa på o umgås innan det är jobbdags..
Då kan man bli lite putt men extra mycket när man
dessutom känner sig som en zombie med huvudvärk.

Men nu har vi ätit god, faktiskt nästan lite lyxig, frukost/lunch..
Fredrik kom hit och hjälpte oss lite på traven.  
Så nu känner jag mig på lite bättre humör..

Och Claes va lycklig över att han hade fångat en mus under diskbänken.
När katten är fet o lat så får man ta tag i sånna saker själv :P

Så nu ska jag väl försöka mig på den där listan..
lika bra o va flitig idag annars kryper bara det dåliga samvetet
fram sen när man sitter där i soffan med godis i hela munnen :P

Ska även passa på at säga grattis till världens bästaste Marie som fyller 21 år idag!
GrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattis!!
GrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattis!!

GrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattis!!

GrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattis!!

GrattisGrattisGrattisGrattisGrattisGrattis!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0