Latis

Idag är de fredag o jag är ledig.. Mår mycket bättre i halsen.

Gick upp vid 8 tiden o då kom svärfar med papper om bergvärmen som skulle fyllas i.
(Äntiligen ska det bli ordning på varmvattnet, o självklart inte bara det som är toppen med bergvärmen)
Enda som fattas är ett godkännande från kommunen, o hur lång tid det tar vet jag inte.

Sen kom Cissi så blev det dags för fökusar o juice..
åkte till Gullspång för att ta ut pengar o städa av balkongen i Cissis föredetta lägenhet.
Blev en sväng förbi träbiten för att kika lite och betala vasen jag köpte från Perfect Home.
Påskrisplockning..(har iiinget påskpynt!) så huslig är jag :P
Men ska väl ner o skaffa lite fjädrar i alla fall.

Så blev det en sväng till Hult för att kolla läget där, hämta tapetsnuttar och hörselskydd.
Hittade inga hörselskydd men tapeten räcker till det jag tänkt ha den till! =)

Nu ska jag väl pyssla lite mer här hemma. Få det lite fint.. i bröten.
Känns som man har saker överallt, o ingen ordning.. kanske för att det är precis så.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0