klump i halsen

Hej dagboken ;) hehe.

Idag vaknade jag med en igensvullen hals.. bläää..
det är riktigt jobbigt, o jag som skulle in med min lilla pärla till bilprovningen.
Får bli en annan dag istället då :(
Skönt att jag inte hade nåt jobb inbokat idag i alla fall,
hoppas jag är piggare till torsdag. 
Och hoppas verkligen INTE att det är halsfluss för det vill jag INTE ha.

Så nu sitter jag här o dricker te, det känns skönt i halsen =)

Min älskling är på jobbet, skulle gärna åka dit o kika nån dag för jag har aldrig vart inne där..
skulle vara skoj o se :)
Lite dåligt att vi varit tillsammans i 1½ år o jag har inte ens vart där..
men men.. det hinns väl med =)

Ikväll är det öppet hus eller vad det hette, som kommunal ordnat.
Massage, make up o sånt skojigt finns o prova på.. men tveksamt till om jag orkar mig dit.

Brrr jag fryser.. ska nog kurra ner mig i en filt..det hör till när man e sjuk.
Kanske slå på tv:n o se om det finns nåt skoj o se på...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja trivs bra med utbildningen. Det är väldigt mycket att läsa.. Men det bli nog bra till slut! De flesta säger att det är värst nu i början allt är ju nytt! 2 nya språk ska vi lära oss, latin och akademiska språket.. men det är en rolig utmaning! Jag ser framemot vår första tenta, anatomi. Då vi förhoppningsvis har fattat alla muskler, leder, ligament osv hur de funkar o vad de heter på latin osv. =) tror de kan bli en rolig tenta och även att se hur det funkar. Och om man klara det eller inte. och fatta om ma plugga tillräckligt eller man behöver plugga mer. Det är lite svårt just nu.

menmen! Livet går ju vidare =) har inte varit i Örebro sedan studenten, din student ;) Känner väl inget direkt behov heller. De flesta som jag känner har flyttat därifrån. Du då? varit där ngt?. Kramen!

2010-03-23 @ 15:25:31
URL: http://lillajagochminverld.blogg.se/
Postat av: Anna Gustavsson

Krya på dig älskade syteryster!

Hoppas Claes kommer hem med ett stort lyxigt badkar med massagefunktion och bubblor samt en stor tank med varmvatten med förståss. ler kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0