Bilprovning

Idag blev jag väckt (när jag äntligen sov skönt) av mobilen..
Det va the cheef som undra om jag kunde komma o jobba..
och visst kunde jag det.. så det va bara upp o hoppa.

Sen bar det av mot Mariestad, med lillebror och Kim som sällskap.
Det var dags för en hälsokontroll för lilla pärlan Nissa.
Hon mådde visst inte helt bra, så det får bli en sväng till hos bilhälsokontrollen.
Tre fel som behöver fixas, tur jag har en så underbar händig lillebror!
Sen blev det lite shopping, ram, påskägg till riset o godis.
En fika och sen blev det Gullspång.
Köpte mig nya slipband så jag kan fortsätta med mitt bord/stol-projekt.
Pappa kikade lite på min bil o så fick lamp-torkarna ryck o slutade aldrig så fick dra ur säkringen för dom :P

Nu har jag satt fjädrar i riset på trappen, plockat bort fimpar och grejat lite..
Kanske skulle greja lite mer o sen kanske det blir pizza med mamma & co.




Hejs!


Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Hej lilla lillasyster!



Synd att hon inte gick igenom kontrollen! Dessa bilar!!!! Vi måste fixa våran nu också, pappa har köpt en kofångare till oss så vi ska pallra oss till Gullspång för att byta den snart. Kanske blir någon av påskdagarna Fred, Lördag, Söndag eller Måndag .... beror på väder och andra planer. Då får vi meka bil och äta påskmat tycker jag! Kanske dock inte blir på självaste påskafton, det får vi se!



Vi får höras i veckan om detta. Kram kram kram

2010-03-30 @ 08:28:12
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0