23:00

Sitter på jobbet, men när klockan slår 23:00
så är jag fri att sitta vid datan, sova ,läsa eller se på tv ;O
Sovande natt, inte alltid man får sova men jag brukar kunna slappna av
bra o oftast inte bli väckt av någon..

Ikväll har det varit en ganska lugn kväll här..
Ska stiga upp halv 6 imorgon för klockan 6 kör det igång här.
Har faktiskt börjat bli ganska morgonpigg, eller morgonpigg kanske är fel ord men
det va ett tag sen jag låg o drog mig i sängen fram åt 11 tiden :P
Kanske beror på att jag börjat somna så tidigt på kvällarna..
Hoppas jag inte är supertrött imorgon när jag ska upp bara för att jag sa så där =)

Hittade Mackans (en gammal klasskompis)
blogg här , kan va skojigt att läsa =)  
Jag är lite dålig på att höra av mig till folk,
kanske mycket dålig till och med!
Men det blir lite lättare att hålla sig uppdaterad när ni bloggar..  

Jag satt just o tänkte på mitt körkoer, snart haft det i ett år,
och snart är det ett år sen jag tog studenten o lämnade alla godingar!
Tiden går fort!!
Och folk säger att den går fortare ju äldre man blir.. LÄSKIGT :S
Man hinner ju inte med..

Saknar......



...vänner på bilden o många fler!

Ska nog åka till Örebro i helgen som jag skrev
men det känns konstigt när inte vännerna bor kvar,
dom finns ju utspridda i hela Sverige, i världen till och med.

Så det blir bara shopping..
Men någon helg måste jag åka dit för att träffa dom som faktiskt finns där,
tänker speciellt på Irene och Ulf som är två toppentoppen-människor..
Även många andra toppenmänniskor som jag gärna skulle träffa.
Låter som Örebro ligger en evighet ifrån mig men det är ju bara nån timme,
men det känns så konstigt för ingenting där är som det va när jag bodde där,
trots att det inte är så längesen.

Men nu ska jag göra mig klar för sängen, läsa lite och förhoppningsvis sova..

Natti (Och OJ vad jag uppdaterar här nu)







Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Hejsan.

Lite sugen på att komma till Gullspång i helgen. Vill hälsa på Cissi och Erik, hälsa på er, hälsa på mamma, pappa, mormor och morfar, behöver klippa mig, helena wiberg är i gullspång och på söndag har lilla Melwin Ferm sitt livs första födelsedagkalas.

Har egentligen inte råd... men denna helgen har jag faktiskt tid! Att saker aldrig kan gå hand i hand!!



Å om vi åker till Gullspång så kommer tiden ändå inte räcka till allt det jag precis skrev att jag vill. Melwins kalas är ju en inbjudan och Helena Wiberg var en evighet sen....å håret behöver verkligen klippas! Hmm.... å ni åker till Örebro...fast inte hela helgen ju :P



Får se hur jag gör...

kommer få beslutsångest som vanligt!



Kram

2010-03-12 @ 08:05:16
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0