Tjolahoppgalopp

Har hållit igång mest hela dagen, först va lite chaffis kl 05:30,
sen jobba på cafét som faktiskt gick väldigt bra.
Sen åkte jag direkt till mamma för att hjälpa henne att städa ur huset på Backen.
efter många timmars slit fick det bli sallad från pizzan.

Nu sitter jag här hemma i min ensamhet,
vem ska nu släppa in/ut snuttetass om nätterna?
krama om mig.
Ta hand om tuva.
och borsta tänderna ihop med mig? 

men snart är det söndag o då får jag tanborstsällskap igen :)
tur så finns det ju mobil så man kan sms:a lite i alla fall.

Börjar nästan piggna till lite nu, inte bra eftersom jag borde sova snart.
Imorgon blir det jobb 9-15, lagom tid att börja på, o sluta också för den delen.



Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0