Studenter!

Kan börja med att berätta att min dag inte började bra!
Gick upp i lugn o ro, börja ju klockan 9.
Men Ikke!
Blivit missförstån o jag skulle egentligen börja halv 8,
på en helt annan arbetsplats.
Kastade frukosten.
Tappade marmelad på halva mig o hela köket.
Panik till jobbet men jag fixade det!

Nu sitter jag här o känner mig ensamast i världen igen..
Funderar på om jag ska ut ikväll?
Är inte så taggad men jag vet att om jag
sitter hemma så kommer jag ha ännu tråkigare.
Mamma undrade om jag skulle komma dit o dricka lite vin ikväll..
Kankse det...
Får hoppa in i duchen o fundera vidare.

Sitter o är lite avundsjuk på alla studenter idag!
Redan ett år sen jag tog studenten men samtidigt känns det som en evighet sen.
Kul va det i alla fall, men sorgligt också.
Lämna alla vänner eftersom vi alla flytta hem igen.
O lämna lägenheten o allt.
Men samtidigt så hade jag inte velat vara kvar där längre heller.
Jag har det ju helt underbart nu =)

Nej som sagt, liten dusch o mat i magen, ifall det blir utgång.
Ska ju på inflyttningsfest imorgon också.
Ska känna  efter, chaffis eller dricka?
Sitta hemma eller gå ut?
Åka till mamma ?



Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0