sommar sommar

Idag har jag varit i Hult och klippt gräset, tog även några nya bilder på huset.
Här hemma har jag donat i trädgården lite,
sprayat en lampa svart, solat, slappat och jagat katt.
I eftermiddag ska vi nog låna Pers hjullastare (heter så va)
och fixa till vår framsida lite,
bort med sten-och-moss-högarna o dit med ny jord,
så småningom blir det väl gräsmatta igen =)
Igår klippte vi häcken, ser i alla fall lite bättre ut nu,
men ändå lite risig o tråkig. kanske blir fin.

I helgen va Sanna här på besök, en helg går så fort!
Speciellt när man vill hinna med mycket.
Vi hjälpte mamma att flytta lite, och grillade/drack här hemma,
varit ute o gått en del, käkat go mat, varit hos mormor o morfar på morsdag-firande.
Va till Örebro o hälsade på på Risbergska, käkade på la baguette, shoppade lite.
Men den va det dags för Sanna att åka, hade kunnat stå ut med henne några dagar till faktiskt ;)

På tordag åker Claes till Milano, 4 dagar utan pojken min, kommer bli ensamt :(
men kanske går fort de med :)

Nu ska jag ut i solen igen.. Mmmm.. härligt....




Hejs!

Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Ja tiden går fort. Gäller å ta tillvara på varenda stund...speciellt de bra stunderna! BAMSEKRAM

2010-06-02 @ 08:47:45
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0