sommar sommar sommar nanannananana..

Igår blev det laxdagarna, jag va väl lite för frusen o trött för att ha riktigt kul men det va trvligt.
Sov hos mamma o idag har jag vart till mormor o morfar en sväng o hämtat en gammal cykel o handgräsklippare :)

Snart kommer Marie o då bär det av mot göta holme för att kika på talangtävlingen.
Mest för att se Annelie sjunga, ska bli kul o vädret är toppen!

Sen åker vi nog till sjötorp en sväng för att kika där,
lite marknad o annat.

Ikväll blir det inflyttningsfest hos jim o virre,
därefter förmodligen göta holme igen.
Öltält o musik i solen är ju inte helt fel.

Imorgon kommer min älskling hem, han verkar inte ha det så hemskt som han trodde :P
Anti-åka-utomlands-Claes-verka-gilla-att.va-i-italien. ?
Får väl erkänna att jag är lite avundsjuk o alla frågar.
Vart är Claes då?
I Italien.
Men fick inte du följa med?
Nej det är med jobbet.
Ja men ändå..
Jajaja..
Hehe men det är en bra helg att va hemma i Gullspång också
för det händer lite för en gångs skull.

Nu ska jag ut o sola lite innan Marie kommer.


Hejs!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0