Smörgåstjej

Sitter här o käkar smörgås nu, är i stort sett det enda jag ätit på 1 & ½ dag nu..
smörgås,smörgås. Men sen blir det mat på jobbet i alla fall,
ser jag fram emot, att få något varmt i magen.

Har haft marie här på besök, hon kikade på matsalsmöblerna o sängen.
Fikade o gassa i solen, plocka en jättefin bukett och gick en liten promenad.
Kändes kul med lite sällskap.
Ska snart tillbaka till jobbet.
Slutar halv 12 imorgon o då ska jag gå hem för att sen åka
till älsklingens jobb o kika hur han har det där.
Ska bli kul, måste ju veta vad min livskamrat hålls med om mornarna/dagarna/kvällarna/nätterna :P
Om det blir som jag tänkt alltså.

Underbart väder, därför skippar jag bilen i dag o knallar till jobbet.
Tar ju bara 15-20 min men brukar ändå vara lat o bila.
inte bra inte bra :P











Skulle ladda upp en bild på skogen men funka inte så fick bli lite gamla bilder från arkivet.

Hejs!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Marcus heter han, e 29 år gammal, pluggar komvux och jobbar som personlig assisten. Bor i malmö just nu. Ja ska få honom till en Lundabo ;) vill inte bo i malmö.. Haha Han ha gått i Örebro för långe sedan, innan din o min tid =) Haha Kram på dig!!

2010-06-17 @ 19:21:15
URL: http://lillajagochminverld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0