lala.... för jag är lycklig måndag tisdag onsdag... lalal :P

Ska snart åka till jobbet, för att gå o lägga mig nästan på en gång :)
Har skjutsat älsklingen till Tony och pratat med storasyster Anna nyss..

Måste berätta vad söt Claes va igår..
När jag slutade jobbet igår skrev jag till claes
o fråga om han inte kunde komma o möta mig i skogen
så kunde vi gå lite tillsammans men efter några steg så stod han redan där.
Hade gått hela vägen för att ta sällskap med mig,
o så när vi kom hem fick jag tre jättefina rosor som han hade varit nere o köpt. 
Helt underbar! =)

Nej nu fick jag bråttom.. ska ju börja snart snart.
ha en bra kväll.
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Camilla

NAWO!! Va söt han är!! =D

2010-06-13 @ 16:16:08
URL: http://lillajagochminverld.blogg.se/
Postat av: Anna Gustavsson

Nämen åh, vad sött! Kan jag skicka Kennet till er i sommar på "uppfostring" ? Jag köpte rosor till mig själv förra veckan...också rätt gulligt va? hihi

2010-06-16 @ 08:09:05
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0