Kliiiiar

Det kliar i min hårbotten, vad är detta?
Mina "prickar""utslag" är borta för tillfället
men nu kliar det istället, kanske bara är torr ..
Jaja, är väl ingen som vill veta om min hårbotten :P

Sitter på jobbet, alla är till sängs o klockan är efter 11 så fri tid för mig :)
Snart sängdags men jag glömde min bok i alla hast förut så får väl läsa nåt annat.
Va i stan med Cissi och Anne idag för att uträtta lite saker,
hälsade även på i Annes fina hem, jättemysigt hus.
Blev dock att skynda sig därifrån eftersom jag skulle jobba, helt ovetande om detta..
Blev måttligt irriterad men nu är jag lugn o det har varit ett riktigt mysig arbetspass. 
Som vanligt alltså.  

Köpte en ny säng igår på jysk, aldrig gillat jysk men gilla verkligen den här sängen o har velat köpa en ny
sen vi flytta så nu blev det av :)
Blev riktigt snyggt ihop med andra möblerna i sovrummet,
har dock bara sovit i den en natt o nu dröjer det två nätter innan jag får sova där igen.
Men än o då verkar den skön.
Bar även upp matsalsbordet, som nu är klart!! wiiiiiie.
Tog några månader men det blev bra, och jag har gjort det alldeles själv :)
Visst kunde jag gjort det bättre ändå men det ska ju synas att det är hemmagjort? ;)

Nej nu blir det Allers och sängen, kanske ska försöka mig på ett korsord,
vilket inte brukar gå så värst. Men kul ändå.
Saknar min älskling, som jag inte kommer se försen på fredag,
eftersom vi jobbar om varandra helt några dagar.
Mindre kul, speciellt när det va oplanerat.
Men nästa vecka börjar hans semester!
<3

Natti!Hejs!



Kommentarer
Postat av: Camilla

usch! Gå till en frisör eller vårdcentralen så ngn sjuksköterska kan titta på utslagen.. Eller du ha oturen och fått löss? Hoppas de löser sig o att du sover gott i den nya sängen! =D Jag o min älskning åker till London 17-19 augusti. Ska bli så skönt att komma iväg men längtar så mkt redan nu!! ;) Kram

2010-06-17 @ 09:19:10
URL: http://lillajagochminverld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0