Det närmar sig.

Har varit hemma en stund nu och tagit igen mig, men trött än.
Ska åka till älgarås snart. Sen till ica o hämta ut ett paket o handla lite mat tror jag.

Nu är det helg för mig, blir många att fita i helgen, kuul =)
pappa 55, Jenny 25 och Niklas 30.
Så Kalashelg blir det =)
Ikväll blir det bara att slappa o vila upp sig skulle jag tro.

Satte nyss igång att bygga ihop lådorna till sängen
men batteriet tog slut i skruvdragaren o jag får inte lös det för att sätta i laddarn.
Så nu ligger den på bordet o vänar på Claes ;O 
Har det jättefint i matsalsrummet just nu, eller ja, finns ju mer önskemål men just nu e jag nöjd.

Börjar få lite ordning på torpet :P Och oreda med tanke på alla lådor o grejer som ligger här o där efter sängramen o så.
Får bli en dag till tippen snart. Och en eller två heldagar till tippen från Hult.
Måste få bort allt skräp därifrån nu.
Hoppas Hoppas det blir sålt, Håll tummarna med oss? :)

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Sanna

håller tummarna!

2010-06-19 @ 10:17:44
URL: http://crashintome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0