Ojdå..

Kom just på att det va läängesen jag kikade till bloggen.
Sitter på jobbet och eftersom klockan är efter 11 o det är lugnt här så 
har jag lite egentid, eller ja lov-att-sova-eller-göra-vad-jag-vill-tid. 
Ska väl lägga mig o läsa lite innan det blir dags för john blund. 
 
Älsklingen är i Otterbäcken o festar, o visst blir jag lite avis men vad tusan,
jag har det ju bra här också.
Man får ju se det possetiva og.

Nu blir det att skriva lite lönelista sen sängen, hoppas jag.

Natti Natti.. Ska kika till era bloggar (ni som har o som jag brukar läsa) snart. 

Hejs!


 

Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Hej syster, det var på tiden med ett litet inlägg. Men det finns ju viktigare saker att prioritera än att blogga. Hoppas allt är bra med dig. Å vad önskar du dig när du fyller år? PUSS

2010-07-05 @ 08:31:18
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0