Nu är det jul igen.. snart i alla fall.

Sitter hemma och lyssnar på julmusik.
Har varit hemma hela dagen och fått en del gjort..
kanske inte så mycket som skulle behövas men har i alla fall tvättat några maskiner,
dammsugit uppe och nere, skurat golv, plockat i ordning lite,
skottat lite snö, skrivit handlingslista o sånt.
Är nöjd :)
Klockan sju börjar jag jobba o blir kvar till imorgon någon gång.
Snart kommer Claes hem o då ska vi ner o handla, sen äta :)
Ska även se om min fina gullebil startar :)



Denna veckan kommer nog gå fort känns det som..
Lite jobb inplanerat, laga lite mat till jul, fixa julgran,
o annat som hör julen till MEN på onsdag ska vi på ultraljud,
ser jag mest fram emot. Wie :)

En sak som jag avskyr med att köra bil ( tänker på det nästan varje gång jag är ute och kör)
och eftersom jag kört en del i helgen (Ullared och Lidköping) så har jag det i tankarna :P
Varför ska folk köra om som idioter hela tiden,
oavsett vad man håller för hastighet så är det alltid någon som ska förbi,
måste vara först eller nåt..
även om vägen är moddig o jättehal så ska dom bara förbi!
Så nu har jag fått det skrivet i alla fall :)
Någon mer än jag som är irriterad på att folk är så stressade i trafiken?

Förövrigt så har helgen varit toppen bra, fyndat på Gekås och dessutom haft väldigt trevligt :)


Nu blir det snart handling o mat.. gottigott :)

Hejs!




Kommentarer
Postat av: Annie

Oooh, ultraljud låter mycket spännande! :D



Ja, jag håller med dej angående trafiken, är hemskt! Och i somras hade jag hemska upplevelser, inget häned som tur var, men TYSKAR tror att de är störst, bäst och vackrast tror jag ;) Låg i ytterfilen på motorvägen och precis innan jag hinner köra förbi dem så knöar de ut sig i samma fil, vilket leder till att man måste ställa sig på bromsen. IRRITERANDE!

2010-12-20 @ 17:26:10
URL: http://candy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0