Wiiiie

Fick sällskap av Marie när jag skulle ut o flänga för att uträtta lite ärenden förut..
Först panta burkar på ica.. piipppiiippiiip..vänta vänta vänta..piiippiiippiip..
äntligen klara så köpte vi oss lite ost o choklad.



Åkte till otterbäcken för att köpa färg, lunchstängt..
Såg dhl-lastbil utanför ica på väg till otterbäcken.
Min mobil??! :D:D
Åkte hem för att kolla mailen.. inget mail om min mobil..
åkte till otterbäcken, köpte färg..
åkte till ica. Hämtade ut min mobil :D
Jag hade rätt, den hade kommit..

Så nu har jag börjat måla stolarna. äntligen.. målat en än så länge.
Får bli fler imorgon om jag är ledig.

Mobilen verkar funka fint, glad att den kom och att det va en ärlig person som sålde den på tradera :)
Lite smårepor är det på den men han hade ju använt den ett par månader o de blir ju repor på en gång.
Känns skönt med en hel telefon!



Mitt nya tradera-projekt är köksknoppar.
Har hittat några jättesnygga som skulle passa prima i köket när vi gjort om.
Men det är någon mer jäkel som vill ha dom.
Det spörs imorgon hur de blir med den saken.



Tror det är dags att sätta igång med mat nu. Hungrig..
Och så börjar dansen kl 18 så lika bra att äta i god tid.
Inte lätt att va en africa queen med full mage :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0