Våren

Våren närmar sig med stormsteg... eller är det vår nu?
Det har varit en riktigt lång vinter så det känns nästan lite konstigt att gå på bar mark,
se gräset och till och med blommor!



Det växer blommor lite här o där på trädgården,
då är det väl ändå vår?
För inte växer det blommor i vintern.
Så jag välkomnar våren som faktiskt är här nu.

När jag va ute o kikade så passade jag på att prova markisen, och oj så stor den va.
Och hel..toppen! =)
Vet inte hur mycket den kommer bli använd
men möjligheten till att kunna använda den är ju jättebra.
För även om jag älskar solen så kan det vara skönt att kunna ignorera den lite ibland.
Eller varför inte använda den till att skrämma bort regnet.




Kommentarer
Postat av: Sanna

bara lite sol som fattas =)

kul att du länkat mig, ska lägga till dig på min så fort jag hittar vart det är ;)

hoppas det är bra!

2010-04-10 @ 09:18:12
URL: http://crashintome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0