Så duktig jag är

Började dagen lite lugnt med taco-frukost,
sen fick jag nåt ryck så jag har tränat wii (yoga/muskler) 30 min
och så varit ute på en Skagersviksrunda ca 30 minuter.



Såhär ser skagersviks badplats ut just nu..
det blev visst en ganska bra bild för att vara med min mobil =)

Så vad ska jag göra nu?
Tvättvikningen blev inte av igår så får väl tvinga mig till det idag,
att det ska vara så jobbigt att vika lite tvätt.
Får väl dra på lite musik så kanske det går bättre.

Sen ska jag nog förbereda pajen som blir till middag idag.
hade ju tänkt slipa stolar idag igen men får nöja mig med att jag i alla fall limmat en stol.
kankse får energi till att greja med det senare, fast jag tror det får bli en dusch ist :P

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tänk om man kunde komma ner en sväng i sommar hälsa på! Hade varit trevligt!

2010-04-07 @ 15:46:25
Postat av: Anna Gustavsson

Oj vad lite vatten!! Du tar ju alltid så fina bilder!! Längtar tills imorgon för då får vi besök av min älskade lillasyster! DUUUU!!! Kram kram kram

2010-04-09 @ 14:14:20
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0