Pust

Kom nyss upp från garaget.. har slitit i några timmar med stolarna.
Nu är det i alla fall inte jättemycket kvar innan jag kan måla/betsa =)





Så snygg så..

Har just mumsat i mig en av hallongrottorna jag gjorde imorse, dom blev goda! =)
Har även kikat på dagens post, inte bra :(
Om jag fatta det rätt så ska jag betala tillbaka på skatten,
och så kom räkningen på det dom va här o fixade med varmvattnet (som ändå inte funkar).
O lite annat osmått och ogott men sånt äre..

Budar på en mobil på tradera, får se om jag får den, annars får det bli elgiganten.



Nu är det väl dags att börja fundera på vad det ska bli för mat idag,
ingen idé att fråga Claes för han vill bara ha hamburgare.. :P


Hejs!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den mobilen e så snygg ;) har en blå själv =) Den är bra så rekommenderar dig den varmt!

2010-04-06 @ 17:41:42
URL: http://lillajagochminverld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0