Onsdagen

Jag ser det regnar jag ser det regnar det va ju tråkigt hurra :P
Tur vi slipper snö i alla fall.. än så länge.

Igår fyllde ju lillebrorsan år o vi hade kalas här,
så idag finns det en hel del disk att ta reda på,
tack gode gud för dikmaskin :)
Det blev lite knytkalas, grillning (i regnet) och glasstårta på de..
Mycket trevligt, med vänner o familj!
Dock inte hela familjen men det brtyder bara en sak...
fler kalas!! :P haha



Så, idag blir det att greja hemma, kankse skulle ta mig i kragen och antingen,
fixa i det blivande gästrummet
vika alla kläder och knöka in i garderoberna
eller
slipa och spackla på stolarna (så att jag kan måla någon gång!).

Ikväll blir det afrikansk dans med Marie,
riktigt roligt,
bra träning
och
så är det gött att röra på sig ibland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0