Mmm vatten


Har varit i Mariestad och badat idag o gissa
om jag njöt av varmvatten i duschen,
hur mycket som helst, o varmvatten i bassängen, hur mycket som helst! ;O

Vi ha har i alla fall fått beslut om att vi får installera bergvärme nu
så hoppas det inte dröjer innan Perssons har tid.

Har jobbat i nästan ett dygn så ska bara slappa idag,
laga mat nu för magen skriker o Claes kommer hem om ett tag.

Alla ordinarie på jobbet ska gå/har gått en trafikkurs som verka jättebra
så jag snikade in mig på det imorgon bitti..
eller snikade in mig...tror det är lika viktigt att jag
som vikarie tänker på säkerheten i trafiken som det är för dom andra =)

Så där rök min sovmorgon, men det är skönare att komma upp o göra nåt vettigt av dagen =)

Imorgon fyller min lillebror 18 år!! Det  känns lite konstigt,
han är ju stor nu.. Lika stor som jag :O





Nu blire potatisgratäng in i ugnen o nåt mer.

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0