Kylskåpet

Ibland kollar jag i kylskåpet och så tänker ja.
"Undra vad Anna skipper skulle lämna kvar i vårt kylskåp om hon tog sig en titt där"
och för det mesta är svaret... körsbärstomaterna & lokan...resten skulle åka ut på en gång.
Men det är svårt att handla nyttigt, laga nyttigt..
Ost, smör, sylt & ketchup är ju självklara saker att ha hemma :P

Just nu kokar jag mig lite makaroner som jag tänkte ha lite riven ost o majonäs till..
hur nyttigt kan det vara? 0 % nyttigheter.. men det måste ju i alla fall vara nyttigare än att inte äta alls.
Så det så :)

Nu kurrar magen o det är dags för lunch.. Mmm..

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Helt klart är allt bättre än inget. Om vi snackar överlevnad,,, vill man däremot typ gå ner i vikt så är ju helt klart allra bäst att inte äta alls. Men då dör man ju tillslut också å då har man ju ingen glädje av att va smal. Inte helt säker på att du fått ens behålla Loka för Anna Skipper... säkert är kolsyran på nåt sätt farlig. Nej lilla systeryster... lyssna inte på Anna Skipper, å inte på Anna Gustavsson heller. Lyssna på din mage, ditt mående och ditt kylskåp. PÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0