Krattelikratt

Har varit ute i trädgården ett par timmar, krattat..krattat...krattat..
kört löv...kört löv...kört löv...slitit bort gamla ormbunkar......solat...
men det blåste lite kyligt idag och för mycket moln för att sitta o gassa
i solen så fick bli att ta lite snygga kort på kissen =)

Har tänkt att jag ska ta tag i rummet som ska bli gästrum
men som just nu är mer eller mindre sop/förvaringsrum.
Sanna kanske kommer hit i slutet av maj (hoppashoppas)
så mitt mål kan ju va att det är klart tills då :)
Egentligen inte så mycket att gör om jag bara tar tag i det,
men det är ju just det som är den svåra delen :P
Kankse skulle börja NU.

Budade på en telefon igår på tradera, o jag vann den =)
Nu hoppas jag bara att den kommer o att den är i bra skick.

(Det är nåt fel, kan inte ladda upp bilder på bloggen, så det får bli ett bildlöst inlägg).
Nu ska jag slappa lite till, sen göra nån nytta.

Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0