Kakbak

Kakbak....menar inte att jag fått en bred bak utan att jag bakat nu på morgonen.
Så det doftar ljuvligt i köket, hallongrottor och kladdkakemuffins.
Ingen som vill komma hit o fika?



Har även tvättat två maskiner och har en stoor hög med tvätt som behöver vikas.


Har även tänkt att slipa stolar idag..
vore väldans skönt att bli klar med dom någon gång.
När dom är helt klara sen är det dags att snygga till det i matsalsrummet!
Ska bli kul.
Tänkt sy gardiner o greja lite men inte hittat rätt tyg än.

Påskhelgen har bestått av jobb, mys med älsklingen,
mat hos mamma o mat hos Claes föräldrar.
Även påskbrase-eldning hos mamma o så va syster
Anna med familj där i söndags. 
Har varit lugnt och skönt.
Vi har även varit i Hult och grejat lite.. snart dags för storröjning där.
Hoppas det blir sålt fort sen.

I helgen va det ju helt underbart väder o i söndags satt jag ute på baksidan och njöt av solen.
Hade en snöhög som fotpall, det kändes lite mysko. Sommar i luften o snö som fotpall.
Skönt va det i alla fall! =)



Nej mu ska jag fortsätta greja...
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0