Helgen

Nu va det några dagar sen jag uppdaterade.. så här kommer en lång en med bilder o allt:p

I fredags va jag o David i skövde för att köpa saker till min bil,
blev biltema och Max.
Sen va David så snäll att han bytte alla bromsbelägg på eftermiddan,
medan jag o pappa käkade nötter =)



På kvällen va Tommi, Oscar och Fredrik här o grillade.
Trevligt med årets första grillkväll, fast det blev lite kyligt ute
så det blev till att sitta inne direkt efter maten :P



I lördags åkte jag till Lidköping för att träffa min
underbara syster o hennes underbara dotter =)



Vi tog en långpromenad medan Nea o hennes syskon tog cyklarna.
Det blåste kallt men solen sken o det kändes vår i luften.
Lillan vurpade med cykeln men några tårar senare va det bara att trampa på igen.
Tur att moster Sarah alltid är förberedd med plåster :P
När det va dags att bege sig hem igen orkade Nea inte cykla så
där cyklade jag runt mitt i Lidköping på en sjuårings cykel.
Många blickar kan jag lova :P

Anna tog sig också en tur... medan Nea åkte en tur med pappa på moppen :P



Vi lagade god mat o spelade kort,
sen va det dags att åka tillbaka till Skagersvik för att ta det lugnt hemma med älsklingen.



Det har varit riktigt varmt o fint dom senaste dagarna.
I Söndags va jag o Claes ute i trädgården,
krattade ihop massa löv, fick fram rabatterna o så.
Jag solade och putsade fönster,
fikade och åt mat ute.
Helt undrebart!



Och på kvällen va vi på bio, Percy Jackson.
Den va faktiskt bra, hade inte hört talas nåt om den innan.

Igår jobbade jag och gick en massa, över 14000 steg.
Skönt att va lite duktig ibland =)

Idag har jag varit uppe i Hult och städat!
Kommer några som ska kolla på huset i eftermiddag.
så jag röjde upp lite i alla fall, ser väl fortfarande smutsigt o rörigt
ut med det blev bra mycket bättre =)
Jag har inte hunnit äta frukost än så det står nog på schemat nu.
sen ska jag antingen ut i fina vädret o greja,
eller/och städa för vi har väl dragit in halva trädgården :O

Hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0