G0D M0RGON

Nu är gatan full med maskiner, hoppas inga grannar blir arga på oss :P
Dags för bergvärme och träd-bortslitning.
Per skulle egentligen komma o slita bort några träd/buskar åt oss
men dom med den storra "borrlastbilen"
hann hit o parkera mitt i vägen först.
Så Per fick lämna sin kärra o maskin här ute och åka vidare.
Svärfar va även på plats men dom börjar inte borra förren om kanske en halvtimme så
han drog vidare han också.

Så äntligen ska det bli ordning på torpet =)
Visst så blir vi över 100 000 kr fattigare men i längden kommer vi spara in en jäkla massa på el.
Så det känns helt klart värt det.

Claes är på jobbet, o jag sitter här klockan sju på morgonen på min lediga dag.
Fast det är rätt gött o komma upp tidigt också..
Finns ju en del att greja med.
Började göra i ordning gästrummet igår,
ska sätta upp tavlor och så idag tänkte jag.
Svårt bara att veta vart.
Ibland har ju saker sin självklara plats men det kändes lite svårt med just tavlorna
där inne.

Längtar tills SannaPanna kommer hit.
Det va det som fick mig att äntligen ta tag i gästrummet.
Har även lovat Cissi och Erik att sova här 1 maj.
Vi har ju i och för sig en superskön bäddsoffa men kan va kul o slippa
sova i tv-rummet när man ska va här ett tag. Speciellt när det finns ett ledigt rum :P

Ne nu kom borrgubben så ska sätta mig i köket o kika,
är lite nyfiken på den där stora maskinen där ute =)

Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0