Efter regn kommer solsken

Det har vräkt ner regn idag men just nu ser det lite bättre ut =)
Gick inte upp fören 9 idag, har städat o plockat lite.
Och snart är det dags för jobbet, men bara några timmar.

Hade tänkt att plocka ett påskris idag som skulle få pryda köket,
men igår kom svärföräldrarna med en söt påskblomma så den får
den äran istället =)

Våren närmar sig för varje dag som går och vi kan se mer och mer av gräsmattan.
Jag kan stå och kika ut genom fönstret o bara kolla på vad som gömt sig under snön.
Tänka på vad som behöver göras till sommaren,
har ju faktiskt en trädgård nu! Och ett hus!

Jag har fortfarande mycket att göra här inne, kartonger som bara står..
Matsalsrummet och gästrummet som inte alls är iordning än..
men det kommer, det kommer :P 

Klockan går så fort när man sätter sig vid datan,
så om jag ska hinna med nåt innan jag drar till jobbet får jag slita mig här ifrån nu..



Hejs!!




Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Hej. Ska du ta kvasten till jobbet idag?

Blir nog söndag vi kommer skulle jag tro! Å då ska vi försöka att både hinna fixa bilen, fira påsk å umgås med er allihop! Men jag är inte 100 procent säker på när vi kommer än. Ska bestämma oss idag! Är ju tivoli här hela helgen med... å marknad imorgon. Hopptävling (emilia) på måndag som jag kanske måste va med på eftersom sussanne jobbar. Å så har linnea fått jätte-ont i halsen så det är svårt att planera just nu. men ska höra av mig när jag vet säkert. lördag eller söndag blir det i alla fall säkert!

2010-04-01 @ 11:30:52
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma
Postat av: Petra

kikar in en sväng! glad påsk. kramar

2010-04-02 @ 09:59:13
URL: http://inredningstokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0