Bilder

Hej allesammans :)
Snart är bergvärmen kirrad, väntar bara på att den där gubben ska komma och fixa det sista.
Han skulle komma igår förmiddag men har fortfarande inte dykt upp..
Annars har allt gått smidigt o bra.

Har lagt ut lite nya bilder på facebook för er som vill se:
http://www.facebook.com/album.php?aid=39320&id=725596497&saved#!/album.php?aid=39320&id=725596497
Har varit ute på en foto-promenad idag.
Och nu funderar jag på vad jag ska göra härnäst.

Finns ju en del att greja med, städa/rensa garderob så att jag får in alla mina 1000 kläder.
Ska försöka rensa ut en del till syster Anna.
Åka till Hult och städa lite.
Måla stolar.
Hänga tvätt.
Ja jag kan nog komma på ännu fler saker, så jag behöver ju inte känna mig sysslolös.

Verkar gå trögt att ladda upp nån bild här idag. men klicka på länken så finns det ju att kolla på =)
Faktiskt riktigt nöjd med några av dom :P

Hejs


Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Underbart att bergvärmen snart är klar

Dina bilder är också alldeles underbara

Känns underbart att du tänker på syster när du ska rensa din underbara garderob och jag hoppas du får en underbar dag för att du är underbar! PUSS

2010-04-28 @ 11:35:20
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0