tänkte...

att nu när jag ändå sitter här o snokar på andras bloggar kan jag lika gärna skriva lite själv också..

har ätit taco ikväll med cissi, erik,anna-karin, jonas och deras pojkar, trevligt.
Innan de så greja jag o cissi lite med garderobsdörren o kika på film (jeff dunham).
Nu är det i stort sett bara listerna o elementskyddet kvar i hallen :D
sen blir det att lägga ut bilder, det blir såå bra :D

Nu ska jag vänta på att Claes kommer hem från jobbet, kl två i natt..
Saknar honom, har bara träffats lite snabbt i flera dagar nu,
jag jobbade hela helgen, o nu i veckan har vi gått omlott varandra hela tiden,
idag spela han tvspel med fredrik o då kände jag att det inte va nåt för mig så åkte till Cissi.
Så vill att klockan ska vara två nu :D

Tror det får bli lite tv en stund, sen kanske dusch, sen säng :)
Äta lite onyttiga chips först kanske? Men jag börjar få samma problem som Anna, byxorna bara krymper..Hmm :P

(försökte kopiera in en kartbild på Hult, så man kan se hur ensam jag känner mig nu men det ville inte funka.)

Natti nu... 

Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Hello my lovely sister!

Verkar som du jobbar hårt i Claes hus...duktig tjej! Hoppas det blir bra! Vill gärna komma å se hur han(ni?) bor! Undrar om du följer med till oss på middag på Söndag? Lutar åt att jag lagar samma mat som sist....fantasilöst!



Saknar dig

Älskar dig



PUSS

2009-11-20 @ 09:57:39
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0