Hej..

Undra om jag har någon läsare kvar nu när jag inte skrivit på så länge.. verkligen jättedålig på det här..

Jag är riktigt glad att våren är på väg! :)
Idag har jag städat, så nu känns det ännu mer vårigt..
Så kommer man till Örebro imorgon o så är det väl dags att städa där me :/
Det är nog det sämsta med att bo på två ställen :P

Nu håller jag på att laga lite mat..
Tänkte lägga in en ny bild på mig här men ikke, hittar inte någon sladd.
Är väl lika bra det :P

Får bli en vårbild från förra året ist,
jag och Matilda satt och pratade om världsproblem när jag tog den där bilden minns jag :P
Va en härlig dag! ( vi får verkligen se till att hitta på nåt snart!)

Äh det funkar ju inte ens!! :S
Säkert bara för att jag är hungrig..

Får prova senare om jag har tid.

Ha en bra dag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0