Tiden..

Nu har jag nog landat lite från allt firande, flytt och allt som hör där till.

Känns riktigt skönt att va hemma i Gullspång, samtidigt som det känns tråkigt att man inte bor i Örebro längre, men värst är väl att vännerna flyttat där ifrån.. men vi kan ju träffas för det :P 100 mil är väl inget avstånd :)

I helgen hade jag släkt och vänner här och jag kände mig lite bortskämd när jag fick alla fina och bra saker :)

Måste bara skryta med att jag fick ett stipendium på studenten också..

Har blivit dålig på att uppdatera här, men jag sitter inte vid datan så ofta längre, ska försöka bättra mig lite i alla fall..
Nu är jag ledig i 2 veckor innan det är dags att sätta igång o jobba, får passa på att njuta.. Fast jag har ju ett superduperbra jobb så jag längtar ju lite efter det också :)


Sanna o jag på bal :)


På väg till bal i blåsvädret..


Lillebror David och jag..


Jag och storasyster Cissi...


Bästaste flaket som bästaste Mackan hjälpt oss att fixa :)


Bästaste jag :P

Tack alla som gjort tiden i Örebro till en så bra tid :) !!
Och tack alla här hemma som gör det värt att flytta hem igen!

Nu måste jag ta tag i allt lådor o väskor som står överallt här... vart ska jag få plats med allt?! :O
Har haft sammanlagt 5 garderober fulla med kläder, nu ska de få plats i två....
Dubbla uppsättningar med täcken o kuddar, tavlor i mängder.. prydnadssaker o lampor i mängder..
tur att vi har en vind...

Tipsar föresten att läsa "Att växa genom möten - Kay Pollak",
just börjat men det verkar va en bok man kan lära sig en del av :)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Hejsan syster... kul med lite uppdateringar i din blogg...har längtat efter det ler

Åh vad snällt att du trixar lite med min blogg..... ska kika nu hur det ser ut.

Hoppas du är nöjd med ditt studentfirande å dina presenter..... love you....puss

2009-06-11 @ 12:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0