Måste bara skriva...

stog i köket o laga mat, så ringer en försäljare från boxer..

-Tjena tjena, jag söker Annika..
-Hon är inte hemma.
-Okej, då är du hennes dotter kanske?
-Ja
-Hur gammal är du då?
-19
-Oj okej... när kommer din mamma hem då?
-4-5 någon gång.
-Okej, men Gul(l)spång ligger nära mariestad va?
-Ja
-Ska du festa imorgon då?
-Nej jag känner inte direkt någon som tar studenten så ska nog inte ut.
-Okej kom o festa med mig nästa vecka då, då tar jag studenten..
-Jaha vart är du från då?
-Örebro..
-Där tog jag studenten förra veckan..
-Shiit, pendlade du varje dag då?
-Nej jag bodde där.
-Jaha, vart bodde du då då?
-Wasatorget 
-Va ska du göra i sommar då?
-Ska jobba på ett gruppboende
-Vad ska du göra där då?
-Jobba som vårdare
-Okej, du kan vårda mig istället, eller du kanske ska vårda din pojkvän?
-Ja det gör jag nog hellre i sånna fall.
-Jaha okej, men när kommer din mamma hem då?
-5 tiden.
-Ok då ber jag en kollega ringa istället. Ha en bra sommar!

Haha, sjukaste samtalet jag haft med en telefonförsäljare :P



Nu ska jag fortsätta med maten... tror den blir väldans god..:)

Kommentarer
Postat av: Daniel DA MAN

HAHAHAHAHHA PERVO!!!!!! xD

2009-06-11 @ 15:23:28
Postat av: Josefina

läskigt :P

2009-06-11 @ 15:46:06
URL: http://josefajnaa.blogg.se/
Postat av: Anna Gustavsson

Hahaha... jo försäljare kan vara lite roliga, har varit med om nåt liknande för längesen.

Han var nog lite desperat.... men vem vet, hade du varit singel så kanske du hade festat i Mariestad nästa vecka då...en blinddate...hehehe.

Ne...du har verkligen en av världens bästa killar... han slår nog de flesta telefonförsäljarna!

Fick mig ett gott skratt i alla fall.

Puss

2009-06-11 @ 16:00:48
Postat av: Cissi

haaaha! Ja du..

De kanske sålde just den tjänsten: Pojke hyres ut för en trevlig fredag... :P



O när mamma inte svara så tog de dej :P haaaha

2009-06-11 @ 16:13:32
Postat av: Anna Gustavsson

hahaha...vem vet.... att han ringde från boxer var nog bara ett kod-ord....han menade att han kommer ha boxerkalsonger på sig helt enkelt!

2009-06-12 @ 14:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0