Kom igen Sarah...

Städa städa städa....har jag tänkt att göra hela veckan, men har inte kommit så långt..
Idag är det ju riktigt städväder och mitt rum är i stoort behov av det, eftersom det står ett helt flyttlass där..
Eller igår ställde jag upp lite lådor på vinden.

Om jag inte städar så kommer jag ändå bara sitta här vid datan,
o sen kommer jag bli irriterad på att jag inte gjort något vettigt...
så lika bra att sätta igång nu..

Helt otroligt vad mycket jag har uppdaterat min blogg nu ;)

Igår klippte jag Claes! :O
Första gången jag klippte kort hår,
kanske inte blev så jättejämnt men kollar man inte supernoga så tycker jag nog att det blev riktigt bra :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej..

Haha så kan det gå.. med att klippa hår..

Ja du det är verkigen packa upp väder men här packar man ner saker ist. Jo hoppas verkligen österrike blir lyckad:)

//Johanna

2009-06-12 @ 14:49:46
URL: http://bondtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0