Då va det helg..

Känns inte att det är helg, hela veckan har ju sett likadan ut.

Vaknat,
kolla på Claes när han gör sig klar för jobbet,
somnat om ( i bästa fall),
vaknat igen,
åkt till mamma,
gjort ingenting eller ytterst lite,
åkt till Claes...


Hehe, kan det bli bättre?
Visst, man kanske blir lite lat,
men jag har två veckor på mig att va lat så bäst att passa på,
fast nu är det bara en vecka kvar..

Idag hade jag tänkt att fixa det sista med mina kära kläder.
Kanske laga någon god mat till min kära mor =)
Lite fotvård skulle sitta fint.
O så kramas.
Får se om dagen blir sån, tror det blir en bra dag även idag i alla fall :)



Min pärla Nissa vill inte behålla vattnet jag häller i henne, snustorr :S
Men hon går inte upp i temperatur heller, knäppt.. det måste fixas..
kan ju inte åka runt med en sjuk bil.

Ha de gött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0