Snart 7:e veckan

Snart varit snusfri i 7 veckor, har gått väldigt bra faktiskt,
inte bytt ut beroendet mot något annat :D
O jag har fått mycket vitare tänder.
Stolt över mig själv ;P

Jag sitter hemma o börjar bli rastlös, och hungrig!
Men vill göra goda såsen, då måste jag handla, o då måste jag vänta på att mamma kommer hem :P
Så är de att bo ut på vischan utan körkort, då blir man beroende av mamma :P
O så vill jag ju ha matsällskap.

Blir nog en lugn kväll på Claes soffa.
Om inget annat dyker upp.

Back to Örebro imorrn, men ska nog hem till gullspång redan på tors igen .

Sanna vi får sätta igång med simmandet snart igen, i veckan? ;)



Ha en bra lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0