Hallojsan

Nu va det sådär längesen jag skrev här igen. Men har haft mkt bättre saker för mig :)

Nu är det lov iaf, ska iväg o jobba vid tre, slutar imorgon 11.30.

I helgen så va Linnea o Anna här, va riktigt kul att träffa dom.
Har även hunnit umgåtts mkt med Claes :D
I söndags va jag med Pappa o David in till Kristinehamn, vi fyllde i våra tattoos, man blir ju sugen på att göra fler.
Igår umgicks jag med Marie mest hela dagen.

Resten av veckan blir nog fylld med soffa o myspys bland annat.

På lördag blir de Örebro igen o så far vi till Tjeckien på söndag..

Något jag borde ta tag i är körkortet, måste måste verkligen sätta fart nu.


Gandalf tipsade om denna låten, den va skön :)





Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0