Planer

Nu har jag bokat resa till Skellefteå, för att hälsa på Sanna :) Ska bli roligt..
och så långt upp i vårt avlånga land har jag aldrig varit förut :P



Har även en Lisebergsresa och en Ullaredsresa att se fram emot :)
Hösten får bli min semesterperiod, eller jag hoppas ju självklart på att få jobba en del också.
Hoppas bara inte att det krockar med de helgen o veckodagar jag har planerat något på nu..

Har varit på Arbetsförmedlingen i veckan, på ungdomsinformation, alla där va yngre än jag..
Ska snart börja läsa den där kusren i Skövde me, undrar om det kommer va kul så att jag får mersmak?
Ska i alla fall bli kul att prova på, är ju en så kort period så om jag inte trivs kommer det va fort över.

Har börjat måla en tavla också, och städat lite, möblerat om och försökt få i alla fall lite ordning bland min flyttlådor o grejer! :)

Är du glad nu Anna när jag uppdaterat?  Vet att jag är dålig på det, skulle vilja vara duktig o lägga ut bilder också men det är jag ikke.

Ska snart bege mig till Hult tror jag, hört talas om att det bor en snygging där :) 

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0