Hult

Sitter här i min ensamhet nu, funderar på vad dagen ska bestå av..
har väl en del att greja med hemma.

Kanske skulle ta och fortsätta med min tavla, skulle va kul o få den klar.
Har också en del saker att bära upp på vinden, inte lika roligt.
Borde rensa o göra i ordning i min gerderob också,
för en gångs skull försöka göra mig av med lite kläder!
Men får se om jag orkar det, va ju inte så längesen jag gjorde det
men nu är det nästan lika rörigt igen.

Väntar på att det ska komma ett litet paket att hämta ut på Ica :)
Och så väntar jag på att mina biljetter ska komma.
 
I helgen blir det bröllop, med medeltidstema, med tanke på mina kläder så hoppas jag att det inte blir så varmt!

Nu blir det nog att åka hem till Gullspång.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

Kul med lite uppdateringar!! Och väldigt kul att du lämnat kommentarer på min hemsida!! Ser fram emot fler besök och avtryck från dig där! Sprid gärna ut min adress....



Ser fram emot Ullared och Liseberg!! Skulle hemskt gärna göra något tillsammans med er alla syskon också. Typ åka till Mona i Karlstad eller Boda Borg eller liknande. Funderar lite på att kanske åka till mormor och morfar i helgen. Äta mat och plocka svamp.... vore kul om ni också kunde komma dit i så fall. Puss puss

2009-08-25 @ 08:11:35
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0