Fredag men känns som måndag..

Gick upp ganska tidigt imorse, när jag hade varit uppe en stund så ringde de från jobbet,
men typiskt, enda dagen på hela veckan jag inte kan jobba så behövdes jag.. inget att göra åt saken.

Sen åkte jag in till Skövde, blev lite pirrig på vägen dit, hittade Högskolan direkt men det va desto svårare att hitta parkering, fick hjälp av Tina på telefon :)
Sen va det bara att hitta rätt hus bland alla 1000, kände mig ganska vilsen men hittade rätt snart..

Även om jag inte varit där såå länge idag så är jag superdupertrött, blir väl så när det händer nya saker, tror det kan bli ganska kul i alla fall, bara man kommer in i ämnet lite mer.

Innan jag åkte hem till Gullspång åt jag en veg. burgare, och så gjorde jag en gubbe sur vid rödljuset :S
Jag gjorde tydligen nåt fel... sånt som händer när man är nybörjare, gick ju bra i alla fall :P

Nu har jag nyss varit ute på en promenad, 40 minuter ner åt nunnestad o tillbaka, va faktiskt riktigt skönt, borde göra de oftare, så passa jag på o tog lite kort också, skojigt :)

Helgen tror jag kommer bestå av besök hos mormor o morfar, kanske en sväng till Skövde (matfestivalen) o så självklart slappning :D Hoppas på många kramar också, men det brukar jag ju få :)

Igår köpte jag mig en riktigt läcker verktygslåda, en rosa "porfölj-väska" med rosa verktyg :) Passa bra att ha i min lilla bil.. 




Anna som fotat de här fina bilderna i somras.



Medeltidsbröllop i skogen någonstans :P

Äntligen har jag uppdaterat med iaf lite bilder.. ska lägga upp mer på facebook.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Anna Gustavsson

www.nogg.se/linneablommansmamma



Haj haj älskade systeryster! Älskar att läsa bloggar, blogga å önskar att jag älskade att jogga! Flera styckna har på sistonde påpekat min mage å trott ja e gravid å tydligen har de spekulerat bakom min rygg på jobbet i om jag är gravid !

Imorgon köper jag ett gym/sim-kort!!! Blähä!



Sura gubbar i trafiken stöter man på då å då... eller... man "stöter" ju inte på dem ... men ... jaja, du fattar! Ibland gör man fel å så länge ingen dör av det får man va glad. Lilla jag har ju lyckats åstadkomma en å annan lättare krock å sura miner i trafiken, ogenomtänkta U-svängar, missat en å annan stoppskylt eller kört mot enkelriktat i all hast! Senast var det en betong-brunn som hade satt sin sista potatis! Hihi....

Nybörjare är man precis så länge man själv vill!



Synd att vi inte sågs i helgen, hoppas mormor e frisk nu. Vår helg blev lyckad ändå... din då? Hoppas vi ses i helgen istället. Puss



www.nogg.se/linneablommansmamma

2009-08-31 @ 12:38:09
URL: http://www.nogg.se/linneablommansmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0