Tråkigt men sant

Tog ur piercingen nyss, de blödde så mkt hela tiden så kändes ovärt att chansa på att ha kvar den, vill ju inte direkt bli av med tungan :P
Så nu får jag iaf pussas haha :P
O jag kände inte för att vakna upp i natt o uppleva samma sak som igår natt, blää...
Kan ju hända att de blir en ny nån gång :D

Har varit en lugn men intressant dag!
Har varit hos en kompis till mamma, satt i 4 timmar och lyssnade på när hon berättade om tavlor som hennes man gjorde när han levde, så fina symboler i alla! stoooora tavlor är det med..
Va kallt i ateljen så nu är jag lite småförkyld igen...

O så har jag färgat håret, o klippt de lite, eller ja mamma gjorde de på mig :P
Känns skönt!



Usch vilken hemsk bild!!  men de e typ så jag kände i natt haha

Fundera på om man skulle krypa ner i sängen snart kanske, låter skönt =) 
Hajsvajs


 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0