Torsdag

Nu äre torsdag och skolveckan är över :)
Imorgon blire trafikskolan ist o så ska pappa in till storstan så jag åker hem med han ist för bussen..

Ska snart ut på en liten promenad, måste ta ut pengar o så måste jag köpa snus, har min sista inne nu o den har jag haft ett tag :P



Fick förfrågan om jag ville jobba den 10:e okt men jag hade ju tänkt stanna här så pga några saker så de fick tag i en annan vikarie..
Skulle ändå ha varit kul att jobba för de va så längesen man träffa alla men eftersom det bara skulle bli typ 4 timmar så kändes det ändå inte värt att åka hem o planera om allt...
Men o andra sidan så har linnea sitt kalas den helgen men eftersom jag antagligen får träffa henne på hennes födelsedag så vill jag ändå stanna här den helgen.. grrr man blir inte klok på vissa saker :P
 
Sanna sitter och gör meningar till teckenspråket, genuina tecken, undra hur många jag minns av dom.. inte så många tror jag :S
Ville ju läsa steg 5 den här terminen men va faktiskt lika skönt att det inte blev av, nöjer mig med att jag läst steg 1-4... alltså från att inte kunna ens ETT tecken till att kunna teckna hyfsat bra :D


Tycker ändå att det är ganska coolt med teckenspråk!
Är lite rädd bara att man ska glömma allt sen när man inte bor kvar här, nu använder jag ju ändå tsp lite då o då.

Nu ska jag hjälpa sanna med de sista meningarna, sen blire snus :P

Heej










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0