Snillet tappar lusten

Praktik?
Vill någon dyka upp med värsta toppenerbjudandet på praktik???
Vet inte vad jag vill göra, vart jag ska va.....
Och det måste va klart typ nu....
Och snillet har tappat lusten med att plugga.
Snillet är trött..
Men snillet ska sluta klaga nu.

Beställde studentmössa igår, blev läcker, tror jag :P
Tur man jobba i somras o spara pengar känner jag :P Annars hade det svidit i plånboken...

Nästa vecka har jag prov i eng, ska plugga på ALLA glosor i 3 första kapitlen o som jag nämt förut så är det inte nåt jag är så bra på... men hade iaf inge glostest idag :P vilket jag trodde jag skulle ha.. (ni ser jag kan inte sluta klaga)

Ska hem om ett tag, egentligen lektion sen men vi jobbar själva ist...


Skulle vilja sätta mig i den där så man kände att man lever :P
Dock så skulle jag antagligen må mindra bra efteråt...

Behöver-göra-lista:
Handla
Städa
Tvätta
Flörta
Plugga
Projektarbete
Praktik
Leva livet

Heej !





Kommentarer
Postat av: Ulrika

det här fixar du:)

du e ju förstås våran egna snille iklassen hehe

2008-09-23 @ 17:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0