Patrik 1,5

Skulle ju se Patrik 1,5 igår, vi va i goood tid så vi hade suttit o vänta lääänge.. o så när dom kör igång filmen (reklam) så blev de helt svart på duken efter en stund "tyvärr så blir det ingen film för vi får det inte att fungera" Jaha de va bara att ställa sig i en lång kö för att få ersättningsbiljetter o pengar tillbaka.. så blev de med vår biokväll.

Men jag klagar inte på kvällen ändå, vi gick till 019 o kolla på när pojkarna lanade,,sjöng o dansa lite, prata lite med personalen o så.. fick besök, sov.... 

Idag har vi gått på stan i 5 timmar, jobbigt känner jag nu! 
Men snart kör vår spakväll igång o då ska vi slappa! :) 
Köpte en sjal, skitsnygg o de e inget jag brukar använda men nu så :) 
Skulle egentligen köpa vinterjacka men jag tycker att de e så svårt så de blev inte av idag, nu vet jag lite vad utbudet är iaf.. 

Vi/Sanna håller på o städa lite, sen blite nudlar till middag, vi käka på la baguett förut :D:D 
O så har vi köpt frukt o grejer till ikv, vi ska va nyttiga...  







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0